What happens in Vegas

Var ju då på bio igår med älsk. Blev inget ätande ute, utan åt hemmalagad köttfärslimpa med nypotatis, sås och lingon. yummi det också =) Bion var riktigt bra måste jag säga. Vi hade en kille bakom oss som skrattade hela tiden och hade sånt roligt skratt så ibland så skrattade man åt honom istället för filmen :p Filmen kan jag verkligen rekommendera :) Och nu är tävlingen igång på jobbet. Ta steget! Vi har fått stegräknare från Expressen och är nu med i en tävling om vem som kan gå mest på en dag. Vår lag ligger nog på 8 plats av ungefär 2500 lag :) STOLT ! priset var en resa på 20000 kronor, inte helt fel det ;)

För övrigt så är poolen beställd nu.. Så en sån här kommer vi ha i trädgården till sommarn, gissa var jag kommer ligga då jag inte jobbar :p  Fast vi ska ha vår nedgrävd istället. JAG LÄNGTAR !! Pool-party i sommar ? joo, det kan jag nog åstadkomma med ;)

image30

Nu ska jag pysa ! Ha det fint ! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0