17 november

Jag vill faktiskt på fest nästa helg och jag hoppas min önska uppfylls. Ehm, vad vill jag mer ? Jag vill åka utomlands. Och det ska jag också snart. Eller ändå ett tag kvar men ja. Och sen vill jag nog gå och lägga mig i min sköna säng. Helst skulle Filip också varit här så man kan så gosa ner sig helt mysigt. Inget av det kan jag göra nu :p Jo, jag kan gå och lägga mig men utan Filip :(

Imorgon ska jag övningsköra. Förhoppningsvis det sista på det här med att backa runt hörn och vändningar hit och dit, jippi :D Ett steg närmre iallafall. Har en lektion på onsdag också. Får berätta om vad som kommer hända på den imorgon :)

Ehm, ja, imorgon börjar jag 13,00. Sjuuukt nice. men måste ta bussen redan 10,45. Dock mindre nice :p men men. Lite sovmorgon iaf. Hade tänkt gå till doktorn också men det gör jag någon annan dag. Har fått tillbaka min huvudvärk och är trött konstant. Skit jobbigt faktiskt. För jag orkar typ aldrig sitta uppe och plugga när jag kommer hem. Lite synd om mig faktiskt.

Men duschen kallar. Och imorgon är det GG och OTH :D yeees ! Läser förövrigt GG bok nummer 2 nu. Rätt bra faktiskt, men inget slår serien ^^ Du kan inget annat än älska den. haha.

XOXO;) Alexandra


Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: hahah sötnos, du gör mig så glad :) hoppas nu de är mjölken så att de inte blir någon värsta utredning, de orkar jag inte :P

2008-11-17 @ 22:36:36
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0