24 november

Heej heej !

Helgen har varit bra för min del iallafall. Hur har er varit?
  Jag var ju som sagt på glitter&glamour fest i fredags och innan dess var jag och överraskade vår kära vän Emma som fyllde 18 år i onsdags :) Har ju inte kunnat berätta något om det här i bloggen, med tanke på att hon läser rätt ofta. Det var trevligt iallfall. I lördags så hände det verkligen inget speciellt. Var med Filip och Tim och Johanna kom på kvällen. Sen igår så hade jag och Filip varit tillsammans i 9 månader :) Fast det firades inte precis :p Filip var och spelade innebandy och jag kollade på :p Sen böev det pizza på valentino, gottigt. Tim, Johanna, Axel, Fidde och hans tjej var också med.

Idag har jag övningskört och vet ni vad ?! :D Jag ska köra på onsdag igen, en vanlig 40 minuters lektion. Efter det ska jag boka en dubbellektion, för då ska jag köra landsväg och ha sån kontroll av bilen. Efter det ska jag boka stadskörning :D Känns som att jag är en bit på vägen nu, rätt skönt ändå :) Så så ligger det till.

Och min (snart) mobil har kommit till Sverige ! :D Fast inte i min färg än. Men det kommer nog snart iallafall. Jag längtar !

Liten update i min countdown:
29 dagar till julafton
81 dagar till Serre Chevalier.
192 dagar till studenten

XOXO;) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0