30 november

Jag ska snart gå och lägga mig men måste bara säga en sak först !

Jag förstår inte tjejer som inte vill gå på bal eller andra grejer där man är uppklädd och jätte fin! Det är ju min egna bal nästa år, och jag tjejig som jag är så har jag redan börjat kolla runt på klänningar lite. Och jag är helt såld,verkligen! Jag skulle kunna gå klädd i såna fina klänningar varje helg om det så vore! Jag längtar verkligen till min bal. Jag ska låna hårförlängning hos frisören och göra stora lockar i mitt hår, kommer bli så jätte fint :) Sen ska jag ha en jätte fin klänning till + världens snyggaste kavaljer;) Jag längtar till studenten och allt som hör till där:)

Sov gott! jag är rädd för att jag kommer drömma om balklänningar inatt. haha

XOXO;) Alexandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0