30 november

Idag är det första advent :) Och bara 24 dagar kvar till julafton^^

Måste berätta om min helg, tycker jag faktiskt :p I fredags så körde jag dubbellektion och körde då landsväg i mörker. Jag har kommit fram till att jag ska ALDRIG köra på små skogsvägar i mörker, när jag fått mitt körkort ! fyyy sören vad rädd jag var. Plus att min körskolelärare skrämde upp mig ännu mer genom att säga, "här brukar vi träffa på vildsvin när vi kör här, ser du hur de har bökat här i sidorna?" hmm, tror ni min rädsla försvann? nä, precis. Den blev värre :p haha. Men jag lyckades ta mig tillbaka iaf, så jag är nöjd :) På torsdag har jag stadskörning mellan 7-13, wihoo :p efter körningen ifredags så gick jag in en runda till Filip på lågpris, sen gick  jag och Axel och köpte godis :) Sen stack vi till Tim och sen åkte jag hem med Filip. Typ vid halv 1 kom mamma och hämta mig, då åkte vi till Jägersbo och hämta min syster.

Lördag: Vaknade 10,55 typ av att telefonen ringer, min syster kommer in med den till mig och säger att det är Filip. Så tänkte jag så, jaha, nu ska han säga att han inte har någon bil så han inte kan komma till mig idag. Men så var inte fallet. Han har basketträning på lördagmorgnar och han hade fått sitt lillfinger ur led, lille tussen^^ Som tur var så var min mamma i Hörby så hon åkte upp och kollade på det. Sen kom mamma och Filip och hämtade mig och sen åkte vi in till akuten i Lund :p Som tur är så har mamma jobbat där så vi fick lite förtur. Det visade sig att yttersta leden inte satt på sin rätta plats + att deär nog var en liten fraktur i det. Tyckte synd om honom faktiskt. Hans lillfinger var typ dubbelt så stort som vanligt och väldigt krokigt :p Men de drog rätt det och sen var det bara att åka hem och vara extra snäll mot honom.

Idag så har vi varit på julskyltning i Hörby och innan dess så klarade jag två stycken teoritester på datorn :D Rätt skönt.

Countdown:
24 dagar till julafton
75 dagar till Frankrike
186 dagar till studenten

XOXO;) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0