1 oktober

Först måste jag bara säga en sak: HEEEEEEEELSINGBORG :D Så jävla gutt med vinst igår, 1-2 mot Malmö. Ser dåligt ut för Malmö nu, rätt åt dem^^

Okej, jag glömde helt bort att skriva igår. Axel kom ju hit och kollade Gossip girl med mig, sen följde jag med till Hörby, där vi åkte till Tim och kollade fotboll. Sen åkte jag hem till Filip :) Alltid lika mysigt:) Måste ju kommentera Gossip girl-avsnittet. Det var sisådär igår faktiskt. Inte så jätte roligt, att jag ens kan säga så:O Jag förstår inte det. Men jaja:p

Idag har jag varit i skolan och deusstom så har jag övningskört, gick väl nåt så när :p Ehm, jaa och sen har jag inte gjort så mycket mer. Ska snart äta middag, vrååålhungrig och det blir stekt falukorv med stuvade makaroner, gottit :D Och ikväll så börjar Grey's anatomy, det får vi nog se. Jag har köpt goda glass också^^ Carte d'or Temptation for cookie *slurp* Den är nog jätte god. Det är vaniljglass med fudgesås och chokladkex^^ Låter gott iaf. Usch, nu blir jag ännu mer hungrig. Nä, nu får jag pysa. ( Jag ska börja läsa Gossip girl böckerna nu också:p)



XOXO;) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0