14 oktober

Jag har verkligen bara inte orkat skriva. Har varit jätte trött senaste tiden :p Skolan tar musten ur en. Och imorgon åker jag till Danmark för att fira farmor som fyller 60 år på tisdag. Hon har hyrt stuga där nere så det ska bli mysigt :) Och Filip ska också med, ännu mysigare :)

Idag har vi varit lediga från skolan. Skolan har en så kallad Buffert-dag. Lärarna använder den för att ha mentors-samtal och folk som missat prov kan göra dem då. Men jag har inte haft något sånt idag så jag och Larsa^^ åkte in till Lund, i typ en halvtimme. Men jag hann handla klänning och smycken till :) Ganska nöjd. Hade tänkt ha på mig klänningen på farmors födelsedag, troligen ska vi ut och äta då. Så ni får se bilder av den seeen :)

Jag har fått en ny favoritlåt: Justin Nozuka- After tonight.. Helt sjukligt bra faktiskt :)

Och just det !! Igår på aktiekunskapen så vann jag och Anja en tävling så nu är vi medlemmar i Ungaaktiesparare :p Haha. Vi vann ett gratis medlemsskap där. Ändå rätt stolt. Trodde inte jag skulle vinna :p Men jag har visst mer koll på ekonomi än jag trodde. 

Imorgon åker jag som sagt till Danmark och kommer hem på fredag någon gång under dagen:) Innan dess så ska jag hinna med att övningsköra också. Det är så tråååkigt, jag vill verkligen bara ha det avklarat snart. Grattis till Malla som fick sitt idag :D:D Hon är väl ute och kör med golfen nu, troligen. haha..

XOXO;) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0