21 oktober

Jag kollade min mejl precis. Och där var ett mejl från www.nystil.com. Ingen sida jag lagt märkte till innan. Men vet ni vad ? :) Jag hittade min efterlängtade väska !! :D Som är stor, vilket jag behöver. För när jag ska sova hos Filip så har jag en tendens till att packa min väska (som är jätte liten) alldeles för mycket. Så den går nästan isönder. Men nu har jag hittat min fina väska. Funderar på att beställa den nu snart. Ändå lön på fredag, det gillar vi.
Här kommer en bild på väskan. Och för övrigt så kostade den 549:-


Helt underbar enligt mig :) Och sen vill jag köpa Uggs också^^ Dem är så söta och ser så himla sköna ut och jag behöver varma vinterskor. Ska kanske impregnera dessa vinterskorna också, så kanske dem håller lite bättre där till ;)

Har nyss kollat Gossip girl och One tree hill. Älska :D Och nu är det snart mat, sen är det natur-plugg på schemat. Skriver sen igen, har en till kul grej att berätta, om morgondagen ;)

XOXO;) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0