26 oktober

Söndag och loooov :D Så sjukt skönt faktiskt. Och måste ju berätta om i onsdags. Prövade studentmössor. Så för er som är insatta i det, det blev en lundamössa :) Lätt snyggaste modellen faktiskt. Det var olika paket och i mitt paket(det dyraste;) såklart) Fick man även champange-glas och penna till :p Det står Alexandra på båda grejerna. Sen valde jag klädpaket också. Så jag får en hoodtröja och t-shirt där det ska stå Student 09 :) Känns helt konstigt att vi faktiskt tar studenten om några månader förvisso men ändå :p Bara 7 veckor kvar till jullovet :p Sen kommer tiden gå sjukt snabbt :D Och sen på kvällen blev det ju High School Musical 3. Den var riktigt bra. Jag hatar att jag är så svag för såna filmer, men that's me :) Så den tycker jag att ni borde se.

Fredag, då åkte jag till Hörby och åt på Valentino med mamma och pappa. Var egentligen meningen att jag skulle hem igen efter att vi ätit. Men jag stannade hos Filip istället :p Sen kom tomtarna Johanna,Tim och Kalle också. Då blev det spel, Picasso. Dock är jag ingen Picasso, men ändå. haha. Kul var det iaf.

Igår, körde Filip mig hem vid typ 9 på morgonen :p för han skulle träna basket. Jag hälpte mamma lite här hemma med att frosta av frysen. Jag har kommit fram till att jag ska ha en frys som frostas av av sig själv. Sen har jag kommit fram till att jag vill ha en dvärgspets, sjuukt söta hundar. Sen kom filip till mig på kvällen. Och vi kollade på nån film, vet inte vad den heter. Ganska bra ändå.

Idag, kollade vi på Johanna när hon förlorade i handboll. Men bra insats ändå :p

Jag har även kommit fram till att jag ska tatuera mig, kanske nu redan på lovet ?

Imorgon ska jag till Nova Lund och på tisdag ska jag till IKEA. Ganska bra start på ett lov :p

Godnatt! XOXO;) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0