3 oktober

Jätte störigt. Jag har för mig att någon fyller år idag men jag kan inte komma på vem. Måste fråga mamma sen, jätte störigt verkligen. Sånt kan jag reta mig på hur länge som helst, att jag inte kommer på saker. Ändå är jag dum nog att inte ta reda på det. haha. Får kanske skylla mig själv då också förvisso.

Just nu är jag hos min mormor. Jag kom hem lite tidigare från skolan^^ hihi. Hon har bakat kanelbullar och jag ska iväg och sjunga om typ en kvart så jag hinner inte smaka :'( Får gå ner här efter sången och snylta lite. Det är så gott med kanelbullar och för er som inte vet så är det faktiskt kanelbullens dag imorgon. Fråga Emma Larsson, den dagen och hennes födelsedag är nog de dagarna som hon har mest koll på. haha. Hon är för go henne. Vi var på Mc donalds och åt idag. Och då var det att gå dit och gå tillbaka, Emma var dyngsur i håret. Så vi fönade det i skolan med hjälp av en av handtorkarna där. Hahaha, torrt blev det iallafall. Men mina skor, ni skulle sett ! De var jääätte blöta så ni kan ju tänka er hur kall jag var om fötter när jag kom hem. usch, trött på regn och rusk, men det är väl sånt som hör hösten till.

Nu ska jag pysa. Ska iväg till sånglektionen och jag ska börja med ny låt idag. His eye is on the sparrow -Lauren hill. Ni som har sett En värsting till syster har nog hört den :) En av mina favortifilmer för den delen också. Så jag tycker ni borde kolla den filmen^^

XOXO;) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0