4 oktober

KANELBULLENS DAG !! :D OCh då ska man såklart äta kanelbullar. Och det håller Filips mamma på att baka nu. Gottit. Speciellt när man har kardemumma i också. yummi ;)

Igår så blev det ju bio. Och den var riktigt rolig kan jag säga. Den måste ni bara se. Jag brukar inte gilla den slags humorn som är med i filmen. Den är lite halvvulgär emellanåt, men det gjorde inget för det va liksom ändå så himla roligt på nåt sätt :p Jag satt och skrattade så jag grät till en av scenerna. Riktigt bra faktiskt. Step Brothers var det, go and check it out ;)

Efter bion så begav jag mig till jägers, sån impulsgrej. Men det var ganska roligt ändå, dock var där lite mycket folk. Sen åkte jag hem till Filip och har sovit här inatt. Och ikväll ska vi kanske på bio igen:p Han var inte med igår ju så^^

Och ni får inte missa Elfsborg-Helsingborg idag 15,50 på kanal 4 :)

XOXO;) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0