6 oktober

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva idag.. Jag är trött som bara den också. Jag har faktiskt kommit fram till en sak idag och det är att jag inte alls gillar måndagar :P Kan bero på att vi går mellan 8,05-16,00. Iiisch !
Nä, för övrigt så ska jag köra på körskolan två dagar denna veckan. onsdag och fredag. Vill bara ha körkortet nu.
Sen ska jag jobba till helgen och har hört att det är fotboll på lördag också. typ det enda som är roligt med den helgen. Skulle firat Anja på lördag men jag kan inte vara med :( It sucks to live out here. För övrigt så jaa.. sen blir det inte mycket mera. Ska träffa Filip på onsdag innan körningen också :D

Nä, nu draar jag !

XOXO;) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0