10 september

Idag så vaknade jag hos Filip som sagt :) Vi hade ställt klockan på 8,00 men kom inte upp förrän 8,30^^ På nåt sätt lyckas vi alltid med såna grejer :p Samma som när vi ska iväg nånstans. Så tänker vi så ah vi hinner ta det lugnt en liten stund till, lägger oss och kollar på tv och sen får man stressa iväg och vi brukar alltid vara sist. haha. men men, sånt är livet och FINT folk kommer ju alltid sent ;D hihi. I allafall Sen tog vi bussen till Lund och sen gick Filip och shoppa och jag tog tåget till Eslöv, till skolan. Där blev det italienska för hela slanten. Har bara det idag men två lektioner med det och lunch emellan dem två. Så himla klöddigt måste jag säga faktiskt. Sen kom mamma och hämtade mig :) Eftersom jag slutade 13.20 och orkade inte sitta och vänta på bussen en hel timme. Och sen var det hem och då tog jag bara det lugnt :)

Blev fotbollskväll ikväll. Tänkte först åka med mamma och träna men jag var så himla trött så jag stannade hemma och gjorde pappa sällskap :) Sen när mamma kom hem så fick jag något konstigt sug efter Ost&Kex, så upp till affären och handlade det. Och det var väldigt gott :)

Vi har även fått en mus i vårt hus verkar det som. Den har grävt sig under huset och vi har t.o.m hittat hålet. Jag föreslog att vi skulle gräva igen hålet, men sen har dte tydligen blivit helt bortglömt. Men dem tar väl sig in och ut på andra sätt dem små liven. Usch, iaf så nu har jag min hund här ute, som sover hos mig. Hatar sova själv så jag ska faktiskt erkänna att min lillasyster som är 14 ibland sover på mitt rum med mig ^^ haha. Ja, jag vet. Men jag har blivit jätte mörkrädd på senaste tiden. Sover alltid med musik igång om jag sover själv, vilket nog är en dålig ovana.

Nä, mössa bössa hatt godnatt !

Ha det gott jag har en igelkott ! Puss Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0