11 september

För 7 år sedan dog flera människor i World Trade Center.
För 5 år sedan dog Anna Lindh.
Ganska tragisk dag ändå faktiskt.

Men dagen har varit rätt bra ändå faktiskt. Fotades till skolkatalogen idag. Asgrym bild måste jag säga :D
Sen en lite mindre kul grej var ju att min hund bet mig i halsen så en leverfläck lossnade, kul ju. Gjorde j**ligt ont kan jag ju säga. Men det går över tills du gifter dig, fick jag som svar av pappa. Precis vad man vill höra när man har så ont så man gråter. Och nu har jag tyvärr inte så mycket mer att skriva idag, är fruktansvärt trött och vill sova och det ska jag göra nu hade jag tänkt. Så sov gott !

  

Är vi inte snygga ? :D Jag tycker vi passar sjukt bra ihopa med studentmössor iallafall.

Ha det gott jag har en igelkott ! Puss Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0