12 september

Jag känner mig så originell med mina rubriker, men det är bara för att ni ska se att jag har skrivit varje dag eller iaf att det handlar om den dagen :p Iaf, idag har det inte hänt så himla mycket. Har varit allmänt trött och hängig idag och är inte alls pigg på att umgås med folk eller något alls. Den enda jag hade velat träffa idag var nog Filip och det gjorde jag också ju :) Men på lågpris, inte sådär jätte rolig miljö att träffas på. Men jag fick pusspuss^^ Och nu är han i Linköping över helgen, hos sin syster :) Och vi ska kanske boka Frankrike resan på söndag :D Fy vad jag längtar. hihi, ska bli kulkul. Idag har jag som sagt bara tagit det lugnt, somnade i soffan, skönt. Och sen kollade jag,mamma och pappa på Sahara, filmen som gick nu på SVT1. Och jag är svintrött igen och funderar på att gå och lägga mig så jag är pigg till imorgon, då det blir fest :D För Sara H, Malla, Sara A och Julia :) Ska se om jag kan få med mamma till Nova imorn och hitta någon fin klänning :) Jag har blivit helt jätteförtjust i att klänningar på fest. Innan var jag så att jag ville ha mina fornarina jeans och en snygg tubtopp till, men det tröttnar man ju på till slut + att jeansen tröttnar också, min gylf har gott i sönder på dem, 2 ggr xD Så jag hoppas på att hitta en svart liten fin klänning :) Jag kollade på diggiloo, tror jag det heter:p Riktigt roligt programm faktiskt. I alla fall, Velvet var med, alla vet väl vem det är ? Våran skånska stolhet, eller Helsingborgs stolthet ska vi väl säga :) Hon hade en väldigt söt och fin klänning, enkel, med typ ett skärp i midjan, sjukt snyggt. Sen hade hon klackskor utan tå, sjukt snyggt :)

Nä tjing tjing !

Ha det gott jag har en igelkott ! Puss Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0