15 september

Och jag är lika dålig som alltid på att uppdatera på helgen :p Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. I alla fall, dett har hänt under helgen.

I lördags så blev det shopping :) Handlade två par skor, ett par högklackade, ett par träningsskor, en väska och ett par strumbyxor :D Ska ta bilder på skorna sen och lägga in, orkar inte just nu :p Sen på kvällen blev det fest :) För Sara H, Malla, Sara A och Julia. Det blev vit helg, vilket jag är nöjd med faktiskt. Dock hade jag väldigt trevligt ändå, så nu är det bevisat, man kan ha kul utan sprit :p haha. Men sen att det blir roligare med sprit i kroppen kan vi prata om någon annan gång. haha.

Sen i söndags, igår, blev det jobb mellan 15,00-20,15. Nöjd. det var ett tag sen jag jobbade, men det sitter fortf i :D Sen kom Axe´l och hämtade mig och vi körde till Filip :D:D:D Där åt vi kanelbullar och drack saft :D Det va gott. OCH sen bokade vi ju vår efterlängtade skidresa. Till Frankrike blev det, närmare bestämt Serre Chevalier. Så dit åker vi den 13 februari och är borta hela sportlovsveckan, Ska bli så mysigt. Vi åker med www.Rollinsnow.se Faktiskt väldigt billigt måste jag säga för att vara vecka 8. Sen sov jag hos älsklingen min :D alltid lika mysigt med mig :) Båda två är lite så halvsjuka så vi hostade ikapp hela natten kändes det som. Hemskt att ha hosta faktiskt.

Idag, var det skola och det var längesen jag var så slapp. Jag hade bara mjukiskläder på mig och det var så skönt så det går knappt att beskriva faktiskt :p Gick mellan 8,10-16,00. Men det är enda jobbiga dagen vi har denna veckan sen är vi lediga på fredag och det är nice :D

Nu ska jag ta en dusch och kolla igenom mina spansglosor :)
Här kommer en bild från Serre Chevalier också



Ha det gott jag har en igelkott ! Puss Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0