17 september

Jag ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt ! Men jag har jätte ont i min hals :( Och då menar jag jätte ont. Jag hoppas att det är min årliga heshet som ska komma men som dock brukar ha med sig halsont på det, men inget farligt då. "Bara en liten halsinfektion". Det kan göra fruktansvärt ont det också. Så jag får se hur jag mår imorn, om dte blir skola eller inte. Och jag ska övningsköra OCH sova hos Filip imorn ! Hata förkylningstider, verkligen!

149 dagar kvar till Serre Chevalier :D Råkade kolla på deras film från barrundan och lite bilder också. Tro mig, det gjorde inte saken bättre! Längtar nåt fruktansvärt, ska bli riktigt roligt. Och jag har inte stått på ett par skidor mer än en gång och det var i nian :S Undras tro hur det kommer sluta, barnbacken? Ja, varför inte :D Jag gillar att bjuda på mig själv. haha.

Nä, nu ska jag sova så jag mår bättre till imorgon :) Sov gott !

Ha det gott jag har en igelkott ! Puss Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0