17 september

Hej hej :)

Idag har jag varit hemma hela dagen och passat min hund, helt okej faktiskt. Rätt skönt att vakna klockan 9 så man inte går och lägger sig alldelles för sent ikväll. Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket. Mest bara tagit det lugnt och kollat på allt trams som går på tv under förmiddagarna. Helt fruktansvärt vad mycket grejer dem försöker sälja överallt på alla kanaler. Och såna tråkiga program där man kan vinna pengar, det är verkligen extremt tråkigt program. Dock har jag haft halsont hela dagen, mindre roligt. Men det är väl sånt man får ta nu i förkylningstider.

Så nu hade jag tänkt att gå och ta lite glass som kyler ner halsen, riktigt gott ska det bli! :)

Ha det gott jag har en igelkott! Puss Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0