20 september

Fyy vad jag är dålig på detta ! Jag glömmer det hela tiden eler så tar jag mig bara inte ork till att skriva. Aja, det har inte hänt något sådär jätte roligt ändå så. Igår var vi lediga från skolan och jag sov hos Filip i torsdags. Sen igår så åkte jag he från Filip vid 13-tiden sen skulle jag sjunga klockan 15. Men det blev knappt nåt för jag min hals vill inte som jag vill just nu. Sen åkte jag till Hörby igen :p Kollade lite när Tim spelade match. Dem vann med 7-0 mot Harlösa. Rätt bra faktiskt. Sen beställde jag kebabtallrik och åkte hem till Axel och sen kom alla dit där, hela Frankrike-gänget :D Det ska bli kulkul. Sen åkte jag hem med mamma och pappa. Och idag så har jag faktiskt varit i Rövarekulan med hunden :) Det är riktigt mysigt att gå där nere. Det är ett naturreservat för dem som inte vet det. Och jag ska jobba om 2 timmar. Jobbar till 20. Och gissa vem som kommer till mig sen ? ;D Jo, Filip :D Hahaha. mysmys. Så nu ska jag gå och göra nåt annat.

Ha det gott jag har en igelkott ! Puss Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0