21 september

GAAAAH !!!! Nu ska jag spåra ur lite till ! Har precis kollat på Gossip Girl ! 2 avsnitt ! Kan knappt bärga mig tills jag kan få fler. Jag älskar det programmet, verkligen. Men saken är den att jag förstår inte vad det är jag gillar så mycket med den. Är det alla tragedierna? att man förstår den så bra? Nu menar jag ju då inte att jag kan sätta mig in i deras tragedier hit och dit. Med tanke på att dem bor på Upper East Side i New York och har typ grymt mycket pengar och allt det här. Men ändå allt det dära andra, kärleks-problemen hit och dit och allt det där. Jag är hel såld ! Det är nästan värre än när jag träffade Filip :p Då var jag lika såld om inte mer ;D haha. "XOXO I know you love me" Så fort jag hör den så får jag rysningar :p Bara för det ska jag lägga in en bild på gänget också ;p



Puss Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0