21 september

Jobb idag också ! Men bara 3 timmar så det gick bra :) Skönt med pengar också.

Idag har jag faktiskt inte gjort ett dugg. Filip var här till 3 kanske. Vi kollade på film och bara söndagsmyste :) Filmen vet jag inte ens vad den heter men den var inte riktigt i min smak. Vet en film jag vill se som heter, The Dutches, med keira knightley(eller hur det stavas) Verkade jättebra ! Dem visade lite ur den på entertainment now, det programmet är faktiskt rätt bra ändå. Och sen jobbade jag mellan 17,00-20,15. Riktigt slappt. Förutom att Lousie berättade att det spökar på toaletten på övervåningen, tror ni jag kommer gå dit upp sjävl igen?! NOT :p Sen nu sitter jag här. Andra avenyn började idag :D:D MEn jag har fått 3 nya avsnitt av Gossip Girl och jag prioriterar det först faktiskt. Älska det programmet och tro det eller ej så jag hade kunnat leva så, trots alla tragedier hit och dit. Blake Lively eller Serena Van Der Woodsen som hon heter i serien, är sjuukt bra. Hennes klädstil är riktigt snygg och hennes hår !! Så jätte långt. Jag spårar verkligen ur, så ni får ta det idag :p haha. Jag har faktiskt funderat på att göra hårförlängning, inte bara för att hon har så långt hår. Började fundera på det i fredags och ja, till jul ska jag försöka göra det faktiskt. Än så länge går mitt sparande faktiskt bra :p OCh jag är riktigt nöjd :) Nä nu har jag inte tid att skriva mer ! Hööörs imorgon !

Ha det gott jag har en igelkott ! Puss Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0