23 september

Jag kommer ha träningsvärk imorgon ! Utan tvekan. Jag är ganska klen och brukar köra hantlar som väger 3 kg men idag körde jag med 4 kg, till en början i alla fall. Det känns redan i armarna kan jag säga. Och magen känns det också i. Och benen :p Och jag ska övningsköra imorgon, tänk så har jag sån träningsvärk så jag inte kan det. Okej, där överdrev jag kanske lite men ändå !! :p Trött är jag iaf och fyyy vad det är skönt att träna asså. Alla borde träna ett riktigt jobb pass minst en gång i veckan, tänk så bra det hade blivit då. Tänk så bra alla hade mått. I alla fall i kroppen. Nu ska jag hitta nån rolig sida och kolla på. Förslag? helst med kläder då;) Får kolla andra avenyn sen också. Har ett avsnitt kvar av veckans. Men det är inte alls lika roligt som Gossip Girl :p

XOXO ;) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0