23 september

Woho ! Jag och Filip firar 7 månader idag :) Så fjöntigt att man räknar det så egentligen. Jag förstår inte varför, ser man det som en tävling? Eller varför? Jag fattar inte, gulligt bara kanske.

Nåt som inte är lika gulligt är mitt älskade Gossip Girl. Nu börjar min favorit-karaktär Serena bli riktigt elak. Tro det eller ej men jag gillar det faktiskt. Jag tyckte hon va så snäll och söt och den typ tjejen som alla såg upp till för att hon var det. Men nu är det helt annat, elak och riktigt jävlig :p Och det verkar som att folket ser upp till henne ändå. Kanske lite dumt att berätta sånt här i förväg. Med tanke på att det är säsong 2 jag kollar på och det har inte ens börjat sändas i Sverige :p Sån buse jag är. Jag kan bara säga att jag gillar det programmet mer och mer för varje avsnitt jag ser :D

Träning snart, ska träna styrketräning 18,30. Men hade tänkt ta på mig träninskläderna snart och springa lite först. Det behövs om jag ska orka åka skidor 7 dagar i sträck :p

XOXO ;) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0