24 september

Tjingeling!

Idag har varit en trött dag. Och jag har fått en konstig tanke som jag inte kan släppa riktigt och det är ingen rolig tanke. Men jag hoppas jag har fel om man säger så.

Hade körlektion idag också. Jag blir så trött på mig själv för jag vet precis hur jag ska göra ändå så gör jag fel. Nästa lektion blir den 1 oktober alltså nästa onsdag. Och jag hörde att Anja fått körkort idag, så grattis grattis :D Kan ju hoppas att hon gör måndagar och tisdagar så slipper vi gå ner till Sallius när det är kallt och regningt ute :D

Och jag råkade kolla på www.forever21.com Dem har jätte fina kläningar !! Jag hittade tre stycken som jag vill ha.





Den första klänningen är bara helt underbar :) En sån klänning har jag letat efter jätte länge! Och nu så måste jag spara pengar liksom. Så det är väl bara att fortsätta sukta efter den. Tills någon trevlig person går och köper den till mig. Tänk ändå, ha en hemlig beundrare som bara köper en klänning till en så. Då hade jag blivit skit glad:p Kommer hem så står där ett paket på trappan och med lappen, "Varsågod! //Hemlig beundrare" Hahaha.. Jag har konstiga ideér för mig, jag vet. Men jag är nöjd :)

Nu ska jag göra något annat. För övrigt så har jag gått med i Gossip girls fanclub på facebook. haha. jag är skadad.

XOXO ;) Alexandra


Kommentarer
Postat av: Emma

kanske skadad, but I like it ;)

2008-09-24 @ 21:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0