29 september

Nu har jag hittat lite grejer som jag verkligen vill ha. Jag gillar dem som tusan iaf, så här kommer dem^^

En mobil från T-mobile. Kostar i USA $149,99 alltså ungefär 1000 svenska kronor.



En klänning från www.Gojane.com


Jag gillade dem grejerna som tusan. men med frakt och upplåsning av mobilen(om dte nu går, vilket det säkert inte gör) och säkert några andra kostnader så är man väl uppe i en 2500 kronor kanske :p Men det hade varit coolt.

Jag väntar på att Lalle ska komma, vi skulle skriva i loggboken tydligen :p men det var för typ lite mer än en timme sen hon sa att hon skulle komma :p aja

Snart ska jag och Filip till Danmark med min familj, det ska bli supermyyyyys älskling <3


XOXO;) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0