29 september

Snart läggdags, fast tror det blir ett till one tree hill avsnitt först :) Hade varit bättre om Filip varit här :) Alltså han är verkligen världens bästa som finns. Visst han kan vara trög :p Men vem kan inte vara det, jag är otroligt trög. Jag började bråka med honom om en sak som jag innerst inne visste inte var sann. Jag kände mig jätte dum när han sa att jag var den bästa flickvän man kan ha och att han bara älska mig. Det visste jag redan, för det har han sagt förr. Men ändå är jag så trög och fattar inte när han säger det till mig. Vill jag inte lyssna eller vill jag inte tro honom eller är jag bara allmänt trög? För jag vill lyssna och det gör jag och jag vill tro honom och det gör jag det också. Alltså slutsatsen är att jag är trög. Jag måste sluta vara så trög. Och börja lyssna på vad han säger. För jag vet att det han säger är sant. Det är han och jag, annars hade vi inte varit här idag. Med tanke på hur allt va innan mellan oss. På något vis fann vi tillbaka till varandra och jag tror inte att det var utan en anledning. Jag tycker om honom otroligt mycket, har ALLTID gjort och kommer ALLTID göra. Älskar dig min prins mer än något annat och jag hoppas du känner detsamma, vilket jag tror du gör också eller hoppas :)

Läggdags nu, soov gott :)

XOXO;) Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0