3 september

Ska gå på cirkus idag^^ Ska ta med mina härliga kusiner på det. Ska bli riktigt trevligt :) Och vet ni vad ? Idag har jag varit på bra humör hela dagen :D Dock börjar jag känna mig jätte trött hela tiden igen och det är fan ingen deal asså. Hata att man ska ha järnbrist och inte tycka om lever och sånt med massa järn i :p Får väl ta ett besök hos farbror Doktorn. Kanske hittar fler fel på mig då :p haha. Får vi ju dock inte hoppas han gör. Jag borde göra läxor nu också egentligen. Cirkusen börjar om typ 1 timme, lite mer. men ja. Kommer inte hinna allt nu men det mesta kanske. Jag har pratat med Emma idag också och hon får spela på att hon inte vet vad som händer innan jägers på fredag :p haha. Det är sånt som löser sig men det förstår inte hon :D I värsta fall får vi förfesta på en parkbänk, det hade nog vatt kul faktiskt.  haha

Ha det gott, jag har en igelkott!  Puss Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0