30 september

Idag har mamma och pappa bröllopsdag och jag har dopdag :) Hela 18 år har dem varit gifta. Det är jätte roligt och riktigt skönt faktiskt. Så jag och pappa var och köpte blommor till mamma. 18 rosor, en för varje år :) Jag tycker det är så gulligt. Jag hoppas att det kommer hålla så länge med den jag också gifter mig med, men vem hoppas inte på en sån sak? ;)

Axel kommer snart till mig och vi ska kolla nya avsnittet av Gossip girl^^ Jag tycker han kan komma nu för jag kan knappt bärga mig, jag var nära på att börja kolla på det men ikke. Alltid lika spännande att se vad som händer och det är hemskt att behöva vänta en hel vecka på nästa avsnitt :p Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Så nu måste jag pysa. Måste fixa lite grejer innan gåsen kommer. Men vi hörs sen. Ska se om jag kan hitta nåt/några snygga plagg som är snygga inför hösten. Jag måste definitivt hitta nya skor iallafall. Mina skor läcker in :(

XOXO;) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0