7 september

Ja, jag är glömsk OCH lat. men i fredags så hann jag inte. För då var det först skola mellan 8,05-11,55. Sen blev det Malmö med Emma, där vi åkte in till andra Emma :p Sen gick jag och Emma och shoppade och den andre Emma jobbade. Så gick vi bort till salongen där Emma jobbar, fick håret tvättat och lite, eftersom hon måste öva på det. Sen blev det bussen hem till Hörby, var hemma vid 18,20 kanske. Fixade en skiva och sen började vi göra oss iordning, nu var det bara Emma wigg och jag då va :p Sen kom folket vid 19,30 kanske. Och förfesten var igång. Sen bar det av till jägersbo väldigt glada och uppspelta :D Hem och sov, vid 2.00 ungefär. Och igår vaknade jag vid halv 12 hemma hos Filip, med huvudvärk och helt själv. Filip var och spelade Hörbymästerskapen på Bosjökloster(golfklubb) Och han kom tvåa, riktigt stolt :) Så jag traskade bort till Emma Wigg och var lite social där ett tag. Sen hem till Filip igen och var social med hans mamma :) Sen åkte dem iväg så jag kollade på tv en stund. Sen kom Filip hem och då beställdes det pizza och hem till Löberöd bar det av. Och då kollade vi på fotboll Albanien-Sverige, tänker inte ens nämna nåt om den matchen. Sen blev det film, The Love Guru. Sådär bra måste jag säga. Sen blev det bedtime vid 23.30. helt utslagna efter dagen. Och nu sitter jag här helt själv igen :D haha.

Skola imorgon, 8,05-16,05. jobbig dag det dära. Men veckorna flyter verkligen på. Och nästa vecka är vi lediga på fredagen, 19 september. Så nästnästa om vi ska vara petiga.

Jag tackar för en trevlig helg och hoppas nästa blir lika trevlig för då är det fest igen :D

Ha det gott jag har en igelkott ! puss Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0