9 september

Sitter hemma hos Filip nu. Vi hade precis tävling i armhävningar, han vann. Jag klarade 31 ch han 40. Rätt stolt ändå faktiskt. Så nu är mitt nya mål att klara minst 40 st. haha. Så imorgon blir det box med Lalle. ska bli riktigt nice, var sjukt längesedan.

Idag var det först skolan mellan 13,00-15,50. Sen till Hörby och gjorde körkortsteori, jobbigt men det tar sig iaf.  Sen till lågpris där Johanna och Tim kom dit, så jag slapp att stå och vänta på Filip. Jag och johanna delade på en kebabpizza, det va goott :d och nu är jag här och ska snart kolla på So you think you can dance :D Ett av de bästa programmen på tv just nu tycker jag iaf. Tyckte Filip nämnde något om glass innan också :D vaniljglass och ananas hade inte suttit fel nu :D

Ha det gott jag har en igelkott ! Puss Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0