12 januari

Ett tag sen jag skrev, jag vet. Men jag har inte orkat alls faktiskt.

Skolan är ju nu igång. Ändå ganska så skönt, för det betyder att jag bara har en termin kvar i skolan :D Sen är det stuuudent!! Ska bli riktigt kul! Sen ska man bara komma på vad man ska göra efteråt. Jag velar hit och dit hela tiden. Fast jag ska inte söka in förrän 2010, för då börjar meritpoängen att gälla. Vilket är ganska bra, om man nu väljer rätt utbildning där de gör någon nytta.

Iallafall så har jag köpt balklänning :D Jag tycker den är jätte fin iallafall. Och det blev inte alls den jag visade innan.




Bakifrån ser den ut såhär ( jag ska inte ha en sådan behå på mig som jag har på bilden)



Den liknar en liten bakelse tycker jag. Och med de skorna jag ska ha på mig, blir jag sjukt lång. Jag ser jätte lång ut på första bilden, tycker jag. Och jag är nog typ 1,79 på bilden då. hehe.

Nu ska jag göra läxor !

XOXO;) Alexandra !


Countdown:
32 dagar till Frankrike!
143 dagar till studenten !! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusigt:D Du kommer bli snyggast på balen ja lovar:D Hihi.. Tycker du får skriva lite oftare... har läst alla inlägg tillräkligt många gånger nu! Måste få nytt att läsa:P Ta hand om dig, ses! kram

2009-01-14 @ 22:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0