17 januari

På ett sätt är det bra att jag har tråkigt. Då ägnar jag mer tid till bloggen och försöker komma på nåt bra att skriva om. Ikväll har jag ju då inte ett gjort något speciellt. Mamma och pappas två vänner med två barn har varit här. Barnen är 3 och 1, så jag har kollat på tingeling och agerat lektant. Ja, man kan ju tycka att en 18-årig tjej ska vara ute och festa på lördagar. Och ja, jag håller med alla de som tycker det. Grejen är den att jag brukar inte vara jätte sugen på att festa, innan var det typ alltid. Men just idag, så var det Slagthuset som hade öppet. Och tror ni inte att lilla Alexandra blir jätte festsugen ?:O Jo, för det blev hon. Och tror ni att där är någon som vill följa med? Nä.... Så ja, det är mycket vita helger för mig just nu :p Kanske bra förvisso. För då får jag en anledning till att festa loss riktigt ordentligt i Frankrike :) Vilket jag längtar till, men det är fyra veckor kvar! Ehm, nä, jag kommer inte orka vänta så länge. + att en av av lördagarna så har jag lovat att jag ska på kalas hos min fasters man. Den andra så ska jag fira Filips farmor+ att jag jobbar dagen efter(ingen bra kombination om man kommer vara hemma vid halv 7 typ och börjar 13,00:p)Där var två lördagar borta+ denna är också borta nu ju. Då återstår nästa helg :D Men just det, då ska jag och Filip på spa. www.lugnagarden.se. Som förvisso också ska bli jätte kul. Men å andra sidan kan man se det positivt. Jag kommer ha något att göra varje helg framöver och då kommer tiden gå snabbt till Frankrike :D Ja, nu har jag ju skrivit en del. Och för att detta ska bli publicerat idag och jag kan känna mig stolt över att jag skrivit två inlägg idag, så måste jag sluta skriva nu. Jag ska förresten kanske med mamma och kolla på häst imorgon. Ska jag också börja rida då ? :S Det får vi nog tänka över faktiskt. Jag har nog inte suttit på en häst sen jag var..hmmm.. 7? kanske. Kan ju ändå bli kul för åskådarna. haha.
Nu får det vara nog. Countdown finns i förra inlägget, so you know ;)

I know U love me XOXO Gossip girl;) Jag älskar det slutet. Synd att jag inte har så mycket att skvallra om, då hade jag kanske rent av kunnat använda den repliken:p

XOXO;) Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0