17 januari

Fortfarande lika dålig på att blogga som innan :p

Måste iallafall tipsa om en bra film ! The curious case of Benjamin Button. Den är riktigt bra och gissa vem som är med i den? Kan det vara hunken Brad Pitt? :D Absolut! Den tycker jag verkligen ni ska kolla på.
En annan film som jag själv måste se på är, Bröllopsduellen. Kate Hudson och Anne Hathaway. Såg trailern till den när jag kollade på Yesman. Den verkar riktigt bra och en riktig tjej-film, vilket passar mig utmärkt.



Där fick ni en snygg bild på honom också ;)

Förövrigt har det inte hänt så himla mycket. Nästa lördag så ska jag och Filip på spa :) Ska bli riktigt skönt.

Nu ska jag nog gå och ta ett bad, med skum ;)

Countdown:
27 dagar till Frankrike!
138 dagar till Studenten :p

XOXO;) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0