18 januari

Då var det söndag igen. Och det betyder måndag imorgon. En ny vecka att gå igenom och en vecka närmare Frankrike :D
Idag har jag varit i Blentarp med min mamma och Nina. Vi var och kollade på hästar, islandshästar, för att vara exakt. De var jätte fina allihopa. Och jag blir så arg på mig själv för att jag är så himla rädd för hästar. Hade jag inte varit det så hade jag garanterat hållt på med det. För de är verkligen jätte mysiga. Jag får hålla mig till söta hundar istället :) Lite billigare för den delen också :p

Jag har gått och blivit helt förälskad i ett par skor, stövlar, från Bianco. De är jätte fina OCH kostar 2300 kronor :p Vilket just för tillfället inte min budget räcker till för. Vilket är synd.

product view of: Dressy overknee

Det bästa med skorna är att de sitter verkligen perfekt runt mina ben. För er som inte har sett mina ben, så kan jag berätta att de inte är gigantiska precis. Snarare tvärtom. Jag brukar alltid bli jätte arg när jag ska handla skor, för alla stövlar jag prövar har minst 5 cm glipa. Och vissa kan ju se det som en bra grej men jag tycker det är jätte störigt. Min mamma brukar gnälla för att hon tycker att hon har för tjocka ben och jag, tvärtom :p Då kommer den kommentaren ibland, "varför har man inte dina ben?" Och jag bara, ge mig lite av dina så blir det ju perfekt. (nu har inte min mamma tjocka ben, tycker inte jag iallafall. Men hon tycker det)


Ja, måndag imorgon. Skola mellan 8 och 16. Tror jag, om nu inte den dumma ändringen har införts. Istället för att ha engelska på måndagar mellan 15-16. Så tycker vår engelsklärare att vi ska ha den mellan 14-15 och sen har han flyttat på lektionen som ligger där egentligen. Som är filosofi, den ska ligga på tisdagar mellan 8,45-9,30. Det betyder att vi sen har en jätte stor håla till klockan 13. Det är inte kul alls.

Jag ska nog träna imorgon också faktiskt. Mage-höft-lår. Kan bli kul :)

XOXO;) Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0