19 januari

Träningen var kulkul ! Och jag tror jag kommer ha träningsvärk i min rumpa imorn. Jag hoppas det för isåfall så har jag en jätte bra övning till er som vill ha en nice rumpa ;p Den är så simpel så det är knappt sant.

Ni sitter på plan mark, golvet t.ex. Ha gärna något under så ni inte får så ont när ni sitter där. Sen kniper ni med rumpan, så ni riktigt känner att rumpmusklerna spänns :p Jag vet, det låter jätte konstigt. haha. Men det är rätt roligt också faktiskt. Iallafall ni kniper, håller i kanske 5 sekunder, slappnar av, håller 5 sekunder. Detta kan man ju göra några gånger om man vill. Sen kan du även hålla lite längre, typ 20 sekunder. och sen går du på 5 sekunder och slappna av.

Prova den :) Skadar aldrig att pröva. Jag ska berätta om jag har träningsvärk imorgon. Har jag det så vet ni att den ger något iallafall. haha. Den övningen var bara en liten grej av vad vi gjorde de 50 minuterna. Men att gå igenom ett helt pass, blir nog rätt drygt att läsa om OCH att förklara.

Godnatt och sov gott! Jag ska träna två pass irad imorgon :S Step up och Boll&balans :)

XOXO;) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0